قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Olesius

موضوع: .: بررسی نوت بوک گیمینگ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro :.

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    .: بررسی نوت بوک گیمینگ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro :.

    پیش از پرداختن به بررسی این نوت بوک گیمینگ قدرتمند بد نیست اشاره کوتاهی به فلسفه وجودی نوت بوک های گیمینگ و البته با سخت افزار قدرتمند بپردازیم. دنیای گیمینگ و بازی های رایانه ای بیش از پیش در حال گسترش بوده و به دلیل هیجان بالای بازی های رایانه ای گیمرهای بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. در اینکه سیستم های دسکتاپ یا PC دارای قدرت پردازشی بالایی هستند شکی نیست ولی این پلتفورم علاوه بر توان مصرفی بالا و اشغال فضای زیاد قابلیت جابجایی و حمل آسان نداشته و این موضوع مشکل بزرگی برای گیمرهای حرفه ای یا به اصطلاح خوره های بازی تلقی می گردد! زیرا آنها تمایل دارند هرجا که هستند به بازی بپردازند و سیستم بازی خود را نیز همیشه به همراه داشته باشند، تفاوتی نمی کند در منزل، محل کار، مترو یا ...

    حال این سوال مطرح می شود که به چه نوت بوکی لفظ گیمینگ اطلاق می گردد؟ نوت بوکی که برای مصارف گیمینگ بهینه سازی شده باشد، این بهینه سازی شامل بخش های متعددی از جمله سخت افزار، Cooling، بدنه، باتری، کیبورد، صفحه نمایش و امکانات جانبی دیگر می گردد. نیاز به سخت افزار قدرتمند ناخودآگاه Cooling یا سیستم خنک کننده کارآمدتری را نیز طلب می کند از این رو نمی توان به اندازه و وزن نسبتا بالای نوت بوک های گیمینگ خرده گرفت! هرچند کمپانی MSI محصولات Slim یا باریک از سری گیمینگ نیز با عنوان GS معرفی و عرضه کرده است.

    با عرضه تراشه های گرافیکی جدید مبتنی بر معماری پاسکال nVIDIA کمپانی MSI نیز نوت بوک گیمینگ GT62VR 6RE Dominator Pro را با تراشه جدید و قدرتمند GTX1070 تجهیز و به بازار عرضه کرده است. کارایی تراشه گرافیکی GTX1070 در بازی های رایانه ای نسبت به نسل پیشین یعنی سری 900 بیش از 40% افزایش یافته است. این بدین معناست که تراشه مذکور براحتی تراشه های GTX970M و GTX980M را پشت سر می گذارد. این در حالی است که نباید فراموش کنیم تراشه گرافیکی GTX1070 را پردازنده قدرتمند Core i7 6820HK همراهی می کند و می تواند رقیب سرسختی برای سیستم های دسکتاپ باشد!


    مطابق معمول پکیج و بسته بندی محصولات سری گیمینگ MSI از تم رنگی مشکی و سرخ بهره می برد که علاوه بر نام محصول همراه با نام کمپانی در گوشه ای از آن نیز تصویر نوت بوک نقش بسته است. جدای لوگو VR Ready که به پشتیبانی نوت بوک از واقعیت مجازی یا VR اشاره دارد نشان Readers Choice رسانه PC Mag نیز جلب توجه می کند که این رسانه نوت بوک مذکور را به عنوان یک نوت بوک گیمینگ قدرتمند به گیمرهای حرفه ای توصیه کرده است. قابل ذکر است پکیج فوق براحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.





    در نگاه نخست بدون شک متریال و کیفیت ساخت بالای نوت بوک گیمینگ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro توجه شما را بخود جلب خواهد کرد، سطح آلومینیومی مات-براق و صیقل داده شده تیره رنگ محصول بیش از پیش حس یک محصول با کیفیت و خوش ساخت را به خریدار القا می کند. Rest Palm یا فضای استراحت پایین کیبورد که بیشترین تماس را با دست در طول کار کردن با نوت بوک یا بازی کردن دارد نیز از جنس آلومینیوم صیقل داده شده می باشد تا در طول کارکرد نوت بوک خنک باقی بماند. اندازه کلی نوت بوک390 x 266 x 39.8 میلیمتر بوده و همراه با باتری 2.94 کیلوگرم نیز وزن دارد. همان طور که در ابتدای بررسی نیز به آن اشاره شد با توجه به کاربری گیمینگ این نوت بوک نمی توان به وزن نسبتا بالای آن که حدودا 3 کیلوگرم می باشد خرده گرفت، با توجه به اینکه بسیاری از نوت بوک های مولی مدیا موجود در بازار نیز حدودا 2 کیلوگرم وزن دارند!




    ادامه بررسی:
    [Only registered and activated users can see links. ]


    با تشکر
    TERRORIST likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Hossein1989 (15th April 2017),mojtaba79 (23rd April 2017),TERRORIST (15th April 2017)



موضوعات مشابه

  1. 5pin Connector در Corsair Dominator GT چیست؟
    توسط Varand در انجمن حافظه اصلی (RAM)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 27th May 2014, 04:15 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •