قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 37 از 38 نخستنخست ... 2735363738 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 361 به 370 از 378
Like Tree301Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs



    کمپانی Ubisoft در سال جاری بازی های بسیاری را در نمایش E3 برای گیمر ها به نمایش در آورد ، همچون بازی زیبای
    Far Cray 3 و Watch Dogs که این دو از مشهور ترین و پر سرو صدا ترین آنها است بازی دیگری هم هست که بعدها در مورد آن برای دوستان عزیزم در سایت OverclockingHeroes عنوان خواهم کرد.



    دوستان عزیز اگر تریلر بازی را در E3 دیده باشید ، شروع داستان و صحبتهایی که در مورد داستان بازی صورت میگیره نشان از اتفاقی در سال 2003 هست که با قطع برق براي 55 ميليون آمريکايي، موجي از وحشت در بين مردم حاکم شد. ثمره اين تاريکي کشته شدن 11 نفر از شهروندان نيويورکي بود است ، داستان بازی پیچیده تر از این است که شما خوانندگان گرامی سایت OverClokingHeroes می اندیشید ، فردی به نام ريموند کِني،کارمند ناراضي، ويروسي را منتشر کرد و متواري شد. چهار ساعت بعد سيستم هاي خطوط انتقال برق به علت بار اضافي دچار اختلال شدند و از کار افتادند ، ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند. شاید در آینده چنین اتفاقی در دنیای واقعی ما بوجود بیاید.






    ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند.
    حالا کامپيوترها شهرهاي بزرگ را کنترل مي کنند، اما چه کسي کامپيوترها را کنترل مي کند؟! پاسخ اين پرسش اين است که شرکت خصوصي تمامي اطلاعات شهروندان را جمع آوري ميکند و از آنها بانک بزرگ اطلاعاتي را تشکيل مي دهد. اين اطلاعات شامل نسخه هاي درمان پزشکي، عادت هاي مطالعاتي و ... است. اما اين فقط قسمت کمي از اطلاعاتي است که ctOS جمع آوري ميکند. نرم افزارهاي قوي اطلاعاتي اين سيستم عامل در هر لحظه شما را مورد پردازش قرار مي دهند تا بفهمند شما به چه چيزي فکر مي کنيد؟ و به چه چيزي اعتقاد داريد؟ اين اطلاعات ميتواند عليه شما استفاده شود. نه فقط براي اينکه به شما کالاي مورد علاقه تان را بفروشند، بلکه نگرش شما را به جهان پيرامون تان تغيير دهند.




    ctOS به تمامي اشياء فيزيکي که با آنها سر و کار داريد، متصل است و از اطلاعات لپ تاپ شخصي شما، اتومبيل و ... با خبر مي شود. ctOS پردازش کاملي از ايميل هاي شما، عکس هاي مايه شرمساري، خريدهاي آنلاين تا استفاده از سرويس هاي اورژانسي را شامل مي شود. ده سال پيش، يک مرد تمامي برق قسمت شمال آمريکا را از کار انداخت اما امروزه هر اتفاقي ممکن است. هيچ کسي نميداند که چه قسمتي از سيستم مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت.اما اکثر افراد معتقدند که اتفاق بعدي، چيزي بيشتر از خاموش شدن روشنايي خواهد بود.


    بازی زیبای Watch Dogs را میتوان یک بازی بسیار پیچیده و با گرافیک و گیم پلی زیبایی دانست که نفس کارت گرافیک شما را در خواهد آورد ، سنگینی بازی و همچنین گرافیک بازی بیشتر بخاطر قدرت Open World بودن بازی هست و همچنین موتور گرافیکی بهینه شده و شکل گرفته UN3



    (اما خوب بازی و گیم پلی از کجا شروع میشود ، اگر دوستان گیم پلی بازی را تماشا کرده باشند اطمینان دارم تمامی صحبتهای بنده را تایید خواهند کرد)

    گیم پلی بازی با صدای فردی شروع میشود که گویا شخصیت اصلی بازی باشد ، کلماتی که به زبان می آورد : تو روی خط هستی ، من میدونم حقیقت چیه ، من میدونم به چی فکر میکنی ، من میبینم و میدونم پشت افکارت چی پنهان شده ، به همه دروغ بگو!!!! نمیتونی از من پنهون بمونی ، من دارم میام برای پیدا کردنت.



    شروع بازی با حرکت شخصیت اصلی بازی که شما کنترل آن را به دست دارید شروع میشود ، تاریکی هوا نشان دهنده این است که ساعات اوایل شب است شخصیت به آهستگی از عرض خیابان عبور میکند ، حرکت پالتویی که به تن دارد ، چشم نواز است و همچنین حرکت قوطی های نوشابه و گرد و خاک با صدای بسیار طبیعی بر روی زمین به رخ کشیدن موتور گرافیکی را نشان میدهد ، شخصیت بازی به نوعی راه میرود گویا مورد تعقیب است ، و یا فردی فراریست ، اما نوع لباس پوشیدنش نشان از شخصیتی خطر ناک برای د..و...ل....ت میباشد.



    بافت گرافیکی محیط بازی بسیار خیره کننده است ، حرکت لباس شخصیت بازی ، نوع راه رفتنش نشان از آن دارد که طراحان بسیار دقیق بر روی شخصیت بازی کار کرده اند ، دیگر عابران کنار خیابان به طرز مشکوکی به شخصیت بازی نگاهی میکنند ، در همین حال دست خود را درون بارونی خود میکند و تلفن همراه خود را بیرون می آورد ، و شما با خطوطی مواجه میشید که به افراد نزدیکش برخورد دارد ، این همان تکنولوژی است که با آن میتوانید دشمنان ، دوستان ، و کسانی که در روند بازی به شما کمک میکنند را شناسایی کنید.



    حرکت ماشین ها ، متروی هوایی ، انسانهای پراکنده در خیابان که با هوش مصنوعی بالایی در حرکت و صحبت کردن با هم هستند ، بسیار خیره کننده است ، شهری شلوغ و مرموزی در شیکاگو را به نمایش میگذارد ، شخصیت اصلی بازی وقتی بی حرکت می ایستد هر دو دست خود را درون جیب بارونی خود میکند ، از عرض خیابان به سرعت میدود ، این لحظه ایست که شما حرکت متفاوتی از کاراکتر اصلی بازی میبینید ، دویدن او بسیار طبیعی است و حرکت بارونی به همراه بند آویزانش در هوا بیننده را به خود جلب میکند.



    کاراکتر اصلی بازی به سمت ماموریت خود حرکت میکند و هدف او داخل یک جمع مهمانی که در مورد Dot Connection برگزاد میشود قرار دارد ، اما برای ورد احتیاج به کارت دعوت دارد ، اما با همان گوشی موبایل خود بر روی تلفن فرد سیاه پوستی که جلوی درب ورودی قرار دارد ، پارازیتی ایجاد میکند و او برای اینکه بتواند آنتن از دست رفته را بدست بیاورد ، محل خود را چندین قدمی دور میکند ، و راه را برای ورد کاراکتر باز میکند ، جالب اینجاست که افرادی که در صف هستند شروع به اع..ت..ر..ا..ض میکنند ، ام ادیگر دیر شده ، او وارد مهمانی میشود.



    کاراکتر بازی وقتی وارد مهمانی میشود ، تمام افراد نزدیکش را زیر نظر دارد ، و چرخی در مهمانی میزند ، و به محل اصلی قرارش میرسد ، فردی با چهره شرقی که شبیه به چینی ها هست با او ملاقاتی میکند و از کار خطرناکی شخصیت بازی دست به آن خواهد زد صحبت میکند ، و میخواهد او را قانع کند ، و همچنین اطلاعاتی را در اختیار او میگذارد.



    کاراکتر اصلی بازی به دنبال مردی میگردد ، که گویا فردی پر نفوذ و خطرناک است او کاراکتر مونثی اشاره میکند که به عنوان یک ه..ک..ر در بازی میشناسید ، اما فرد چینی ما اشاره به این دارد که مارکو را نمیتواند در این محل پیدا کند ، و شاید ه..ک..ر بتواند کاری برای او انجام دهد ، و شخصیت بازی ما برای ارتباط با ه..ک..ر شروع به ادامه بازی میکند ، او خیلی راحت میتواند با تلفن همراه خود تمام مشخصات انسانهای اطرافش را همچون اسم ، سن ، محل سکونت ، و همچنین اطلاعات دیگری را دریافت کند وقتی شخصی با تلفن خود صحبت میکند شما میتوانید به صحبتش گوش کنید.



    همچنان که دارد به حرفهای هدف مورد نظر گوش میکند ، متوجه میشود ، که ه..ک..ر از وجود او با خبر است و سریع گزارش میدهد و کاراکتر بازی ما دچار مشکل میشود و باید هر چه سریع محل را ترک کند ، از درب پشتی محل مهمانی قصد خروج دارد ، اما نگهبان که از وجود او با خبر است ، هشدار میدهد ، سر جایش بایستد ، اما شما با ضرباتی که با باتوم برقی خود به او وارد میکنید ، او را از سر راه بر میدارید.



    وقتی از مهمانی خارج میشوید ، هوا بارانی هست ، کیفیت گرافیکی صدا گذاری در هنگام بارندگی و همچنین خیس شدن بارونی کاراکتر مرموز ما بسیار زیبا کار شده است ، تازه قسمت اصلی نمایش گرافیک بازی شروع میشود ، و همچنین گیم پلی زیبای بازی ، بر سر چهار راه شما با بوجود آوردن ، اختلال در چارغ راهنما باعث تصادف میشوید و منطقه را شلوغ میکنید برای عملیات خود در ضمن وقتی شما میخواهید اسلحه بدست شوید ماسک سیاه رنگی بر روی صورت خود میزنید ، که شناسایی نشوید ،




    اینجا دقیقا جایست که گیم پلی بازی به نمایش در می آید ، تر اندازی ، کاور گیری ، حرکتهای سریع کاراکتر بازی شباهت زیادی به Max Payne دارد ، اما نه کاملا شهر آرام و مرموز شیکاگو لحظه ایی به جهنم تبدیل میشود ، در هنگام تیر اندازی و کاور گیری باید بسیار سریع باشید زیرا دشمنان شما خیلی سریع و حرفه ایی هستند ، و شما در این صحنه باید فردی را به قتل برسانید.



    بعد از تصادف شما شاهد این هستید که مردم کنار خیابان سریع به کمک افراد داخل اتوموبیل ها میروند ، و شما به آرامی وارد صحنه تصادف میشوید و اسلحه را به صورت بسیار زیبا در پشت خود نگه میدارید ، اما در یک آن تر اندازی های از سمت بادیگاردهای فرد مورد نظر شما میشود ، اینجاست که میتوان تقلید زمان شلیک در بازی Max Payne را مشاهده کنید ، صحنه آهسته میشود و صدا گذاری حرفه ایی بازی به طرز عجیبی شما را محو خود میکند لگد کلت و پراکندگی پوکه ها ، آتش خوروج گلوله بسیار بسیار زیبا طراحی شده اند ،



    کاراکتر پشت کنار یک ماشین کاور میگیرد تا موقیت خود را بدست بیاورد ، شما شاهد این هستید که مردی داخل ماشین هست که دارد به زنش کمک میکند از ماشین خارج شود در حالی که او مرده است ، شخصیت بازی درب ماشین را باز میکند ، و مرد را خارج میکند ، تا در هنگام تیر اندازی صدمه نبیند ، ( تمام این عملیات را خود شما باید انجام دهید) ، تر اندازی شدید تر میشود ، کاراکتر بازی ما با یک حرکت سریع از روی کاپوت یک اتومبیل به طرف دیگری خیز بر میدارد و با یک حرکت آهسته از روی کاپوت دیگری لیز میخورد و دشمن را هدف قرار میدهد.



    اسلحه را از دشمن بر زمین افتاده گرفته و دست به رگبار بستن میکنید ، در همین حال پمپ بنزین نزدیک شما در یک لحظه به انفجار در می آید ، ( هر چی از صدا گذاری بازی بگم کم گفتم )
    صدای سوت بعد از انفجار گوش شما را میخراشد ، تکه تکه های آهن به این طرف و آن طرف پخش میشود ، دوباره پشت یک اتومبیل دیگر کاور میگیرید ، و همچنان به هدفتان نرسیدید اما دشمنان زیادی را از پای در آورده اید ،



    بالاخره به هدف میرسید کاراکتر بازی مرد مورد نظر را از شیشه ماشین به بیرون میکشد و بی رحمانه به او ضرباتی وارد میکنید ، فرد مورد نظر با صورتی خونی بر روی زمین ، نام شخصیت بازی را میگوید ، Aiden Pearce کاراکتر ما دارای اسم شد ، Aiden به حرفهایی که هدفش میگوید گوش میدهد ، او تهدید میکند که جون سالم از این آشوب به در نمیبرد ، اما Aiden اصلا گوشش به این حرف ها بده کار نیست خیلی راحت دستش را بر روی ماشه میگذارد ، و با شلیک سهمگین کلت همیشگیش ، او را به قتل میرساند.



    دوستان عزیزم ، این بازی میتواند یکی از بهترین های سال 2013 باشد ، تاریخ انتشارش نا معلوم در سال 2013 است ، و گرافیکی فوق العاده را به همراه دارد ، پس بهتر است هرچه سریع تر در این وضعیت گ..ر..ا..ن ی فکر به حال سیستم خود بکنید.

    با تشکر (فرشاد Fusion)


    ویرایش توسط Agent 47 : 26th February 2013 در ساعت 11:33 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 44 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    3adegh (25th May 2014),ABS92 (6th June 2014),ahmaden (7th October 2012),Aliover (25th May 2014),AMD Radeon (26th February 2013),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),atisoc0936 (11th June 2014),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),CROSSHAIR (5th October 2012),Don_Corleone (5th October 2012),Emir (3rd July 2013),First.Last (26th February 2013),fly (6th October 2012),Goodman (2nd August 2013),Hamed_Classic (5th October 2012),jalal (24th March 2013),magiteq (5th October 2012),mahdi8063 (25th May 2014),masoudps3 (15th July 2014),Mehdi_FXX (14th September 2013),mmb2014 (27th May 2014),mohammad72 (26th February 2013),NAVID OC (18th August 2014),Olesius (5th October 2012),Optimus Prime (6th October 2012),overclock990 (24th March 2013),rezaya (6th October 2012),ROULY (4th February 2015),saeed0c (5th October 2012),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (5th March 2013),SETIZEN (1st July 2013),sMohammad (1st July 2013),smrbh (27th February 2013),TERRORIST (5th October 2012),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),Varand (30th May 2014),VFSDF (28th February 2013),XoMa (6th October 2012),XZ3RO (26th February 2013),zeus (2nd March 2013)



  3. #361
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    سلام

    دوستان وقتی من میخوام آنلاین بازی کنم، مینویسه uplay in lunching in offline mode.go online to play...
    بقیه ش رو البته یادم نیست ولی میگه یوپلی در حالت آفلاین داره اجرا میشه...اما همچین چیزی نیست...یعنی من تمامی گزینه ها رو همه جا، چه داخل بازی و چه خارج بازی چک کردم و همش روی online بوده
    دوستان اطلاع دارن باید چی کار کنم؟ ممکنه سر....یال من فعال نشده باشه؟ (البته هم Activation Key رو دارم تو ایمیلم و هم بازی تو لیست Games در یوپلی هست)

    تشکر

    یه تصویر از صفحه UPLAY و قسمت تب گیم بذار مثل تصویر زیر...
    آیا مانند تصویر زیر OFFLINE هستی؟





    وقتی وارد بازی میشی Shift+F2 بزن


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (31st August 2014),AMD Radeon (4th September 2014),mohammad72 (31st August 2014),SaeedSYS (14th September 2014)



  5. #362
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    31
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.
    بله اولش آفلاینم
    به این صورت
    [Only registered and activated users can see links. ]

    بعد میزنم GO online، این قسمت ها میاد

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    وقتی هم که وارد بازی میشم و تو همون منو، روی Uplay کلیک میکنم، این ارور میاد

    Error!
    Uplay Luncher is running in offline mode. Please switch Uplay Luncher to online mode and restart the game to go online

    وسط بازی هم میخوام وارد قسمت های آنلاین بشم همین پیام میاد
    Shift + F2 رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته
    آخرین آپدیت رو هم که چند روز پیش منتشر شده نصب کردم و ک..رکش رو هم کپی کردم...البته قبل از اجرای بازی با یوپلی باید این آپدیت رو دانلود و نصب کرد...
    خود بازی مشکلی نداره فقط همین قسمت آنلاینش هست
    اگر هم لازم باشه میتونم بازی رو پاک کنم و دوباره نصب کنم

    دلیلش چی میتونه باشه؟ برای آنلاین بازی کردن نیازی به چیزشکن که نیست؟

    تشکر


    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  6. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    Aliover (31st August 2014),AMD Radeon (4th September 2014)



  7. #363
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    بله اولش آفلاینم
    به این صورت

    بعد میزنم GO online، این قسمت ها میاد

    وقتی هم که وارد بازی میشم و تو همون منو، روی Uplay کلیک میکنم، این ارور میاد

    Error!
    Uplay Luncher is running in offline mode. Please switch Uplay Luncher to online mode and restart the game to go online

    وسط بازی هم میخوام وارد قسمت های آنلاین بشم همین پیام میاد
    Shift + F2 رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته
    آخرین آپدیت رو هم که چند روز پیش منتشر شده نصب کردم و ک..رکش رو هم کپی کردم...البته قبل از اجرای بازی با یوپلی باید این آپدیت رو دانلود و نصب کرد...
    خود بازی مشکلی نداره فقط همین قسمت آنلاینش هست
    اگر هم لازم باشه میتونم بازی رو پاک کنم و دوباره نصب کنم

    دلیلش چی میتونه باشه؟ برای آنلاین بازی کردن نیازی به چیزشکن که نیست؟

    تشکر
    این قسمت قرمز رنگ و اصلا متوجه نشدم ، اگه بازی با خود Uplay دانلود کرده باشی ورژن بازی شما 1.04 هست و آخرین ورژن....اینکه ..ک..رک.. کردی و من متوجه نشدم ، در ضمن وقتی توی صفحه یو پلی هستی باید یک صبر کنی اگر مانند تصویر زیر نشد
    منظورم Uplay Progression هست مقدار 22 بخاطر روند بازی هست ، برای شما یا باید 0 باشه یا هر مقداری که بازی کردید ، در ضمن برای اولین بار که وارد یوپلی میشید 20u که همون مخفف Uplay هست در اختیار دارید اما من میبینیم شما 0 دارید//
    مظمئن هستی گذاشتی کامل یوپلی بازی و لود کنه!!! چون خیلی فرق داره صفحه PLAY بازی شما با صفحه PLAY بنده.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    من حس میکنم یه جای کارو اشتب رفتی!!!!
    mohammad72 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (31st August 2014),AMD Radeon (4th September 2014),Blue Rose (31st August 2014),magiteq (31st August 2014),mohammad72 (31st August 2014),SaeedSYS (14th September 2014),smrbh (1st September 2014)



  9. #364
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    31
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.
    بازی رو که با خود یوپلی دانلود نکردم، نه...قبلا نسخه ی ریلودد رو دانلود کردم
    منظورم همون آپدیت Update v1.04.497 هست.دیشب آپدیت رو نصب کردم و رفتم تو بازی...بعد به نظرم بازی سنگین شده بود، اپدیت رو پاک کردم و وقتی خواستم برم تو بازی، همون اول که Play رو زدم نوشت باید این آپدیت رو دانلود کنی
    ببخشید شاید مبتدیانه باشه
    اینکه میگم ک.....رکش رو کپی کردم، منظورم ک.ر...ک آپدیت هست.مگه نباید ک...رکش رو کپی کرد؟
    اصلا یه سوالی، الان من کد ارجینال بازی رو دارم (:دی)،بازی رو نصب کردم باید کر.....کش رو هم کپی بکنم بعد برم تو بازی دیگه؟
    بعد درسته، 0 درصد هست چون اصلا بازی نکردم هنوز
    بعد من فکر میکنم متوجه شدم چرا نمیره...انگار باید با چیز شکن باشه....چون تو حالت عادی، یا پایین سمت چپ مینویسه there is a problem with connection... یا اگر اون رو هم ننویسه، وقتی Play رو میزنم وارد بازی میشه.
    الان که با v.........pn وصل شدم، دیدم هم اون رو نمینویسه، هم مقدار 0u دیگه نیست و الان 20u هستش و هم اینکه یه آپدیت هم باید دانلود کنم!
    حالا آپدیت رو دانلود میکنم و نتیحش رو میگم ولی این پست رو نوشتم که اگر دوستان هم مشکل مشابه من داشتن، متوجه این موضوع بشن

    تشکر


    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  10. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (1st September 2014),Aliover (1st September 2014)



  11. #365
    Retired Moderator
    SETIZEN آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نام واقعی
    حسین
    نوشته ها
    1,128
    تشکر شده 5,032 بار در 886 پست
    SETIZEN آنلاین نیست.
    عزیز به گفته خودت الان اورجینال داری دیگه ک.ر.ک برای دور زدن نیاز نیست


    Motherboard : MSI Big Bang Marshal - B3 Processor : Intel Core i7 2600k
    Main Memory : G.SKILL Trident X Series 16GB (2 x 8GB) :D Graphics Card : MSI N580 GTX Lightning
    Cooling : Cooler Master V8 Power Supply : Thermaltake toughpowe 1350w
    <a href=http://och.boxup.ir/images/10685481067149458153.jpg target=_blank rel=nofollow>http://och.boxup.ir/images/10685481067149458153.jpg</a>

  12. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از SETIZEN تشکر کرده اند:

    Agent 47 (1st September 2014),Aliover (1st September 2014),magiteq (1st September 2014),mohammad72 (8th September 2014)



  13. #366
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    بازی رو که با خود یوپلی دانلود نکردم، نه...قبلا نسخه ی ریلودد رو دانلود کردم
    منظورم همون آپدیت Update v1.04.497 هست.دیشب آپدیت رو نصب کردم و رفتم تو بازی...بعد به نظرم بازی سنگین شده بود، اپدیت رو پاک کردم و وقتی خواستم برم تو بازی، همون اول که Play رو زدم نوشت باید این آپدیت رو دانلود کنی
    ببخشید شاید مبتدیانه باشه
    اینکه میگم ک.....رکش رو کپی کردم، منظورم ک.ر...ک آپدیت هست.مگه نباید ک...رکش رو کپی کرد؟
    اصلا یه سوالی، الان من کد ارجینال بازی رو دارم (:دی)،بازی رو نصب کردم باید کر.....کش رو هم کپی بکنم بعد برم تو بازی دیگه؟
    بعد درسته، 0 درصد هست چون اصلا بازی نکردم هنوز
    بعد من فکر میکنم متوجه شدم چرا نمیره...انگار باید با چیز شکن باشه....چون تو حالت عادی، یا پایین سمت چپ مینویسه there is a problem with connection... یا اگر اون رو هم ننویسه، وقتی Play رو میزنم وارد بازی میشه.
    الان که با v.........pn وصل شدم، دیدم هم اون رو نمینویسه، هم مقدار 0u دیگه نیست و الان 20u هستش و هم اینکه یه آپدیت هم باید دانلود کنم!
    حالا آپدیت رو دانلود میکنم و نتیحش رو میگم ولی این پست رو نوشتم که اگر دوستان هم مشکل مشابه من داشتن، متوجه این موضوع بشن

    تشکر
    محمد جان از تو دیگه بعیده
    ### چیه آپدیت چیه
    کلا بازی که خریدی و دانلود کردی رو بیخیال شو بندازش دور
    برا همینه که میگه به نت وصل نیستی و اونارور ها رو میده دیگه
    روی نسخه ارجینال ### ریختی؟؟؟؟
    بازی رو از خود یو پلی میذاری برا دانلود بعدش فقط و فقط فقط و فقط فقط وفقط Play میکنی و بس هیچ آپدیتی هم نمیخواد چون همیشi خودش آخرین نسخه رو برا دانلود میذاره.
    پس وقتی که داری دانلود میکنی همیشه آخرین نسخه دانلود میشه.
    ویرایش توسط Aliover : 1st September 2014 در ساعت 12:32 AM
    Agent 47 and mohammad72 like this.


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  14. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    Agent 47 (1st September 2014),magiteq (1st September 2014),mohammad72 (8th September 2014),SaeedSYS (1st September 2014),SETIZEN (1st September 2014),smrbh (1st September 2014)



  15. #367
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    بازی رو که با خود یوپلی دانلود نکردم، نه...قبلا نسخه ی ریلودد رو دانلود کردم
    منظورم همون آپدیت Update v1.04.497 هست.دیشب آپدیت رو نصب کردم و رفتم تو بازی...بعد به نظرم بازی سنگین شده بود، اپدیت رو پاک کردم و وقتی خواستم برم تو بازی، همون اول که Play رو زدم نوشت باید این آپدیت رو دانلود کنی
    ببخشید شاید مبتدیانه باشه
    اینکه میگم ک.....رکش رو کپی کردم، منظورم ک.ر...ک آپدیت هست.مگه نباید ک...رکش رو کپی کرد؟
    اصلا یه سوالی، الان من کد ارجینال بازی رو دارم (:دی)،بازی رو نصب کردم باید کر.....کش رو هم کپی بکنم بعد برم تو بازی دیگه؟
    بعد درسته، 0 درصد هست چون اصلا بازی نکردم هنوز
    بعد من فکر میکنم متوجه شدم چرا نمیره...انگار باید با چیز شکن باشه....چون تو حالت عادی، یا پایین سمت چپ مینویسه there is a problem with connection... یا اگر اون رو هم ننویسه، وقتی Play رو میزنم وارد بازی میشه.
    الان که با v.........pn وصل شدم، دیدم هم اون رو نمینویسه، هم مقدار 0u دیگه نیست و الان 20u هستش و هم اینکه یه آپدیت هم باید دانلود کنم!
    حالا آپدیت رو دانلود میکنم و نتیحش رو میگم ولی این پست رو نوشتم که اگر دوستان هم مشکل مشابه من داشتن، متوجه این موضوع بشن

    تشکر

    حالا خوبه من خودمو کشتم با یو پلی باید دانلود بشه ، بعد کجای عالم بازی ارجینال و ک..ر..ک میکنن؟
    در ضمن بازی نیازی به دور زدن IP نداره.
    موقع آنلاین بازی کردن به مشکل میخوری!!!
    ویرایش توسط Agent 47 : 1st September 2014 در ساعت 12:13 PM
    Aliover and mohammad72 like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (1st September 2014),AMD Radeon (4th September 2014),Blue Rose (1st September 2014),magiteq (1st September 2014),mohammad72 (8th September 2014),SaeedSYS (1st September 2014),SETIZEN (1st September 2014),smrbh (1st September 2014)



  17. #368
    OCH Member
    SenatorPC آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    یاشاسین تبریز یاشاسین تراختور
    نام واقعی
    امید
    سن
    35
    نوشته ها
    246
    تشکر شده 1,134 بار در 225 پست
    SenatorPC آنلاین نیست.
    دوستان سرعت دانلود من از uplay پایین چیکار کنم ؟
    برنامه ای نیست که کل پهنای باند اینترنت رو بدم به اون تا سرعت دانلود بیشتر بشه ؟
    من شبانه دانلود میکنم .
    در حالت معمولی وقتی با IDM یه فایل رو دانلود میکنم سرعتش با اکثر سرور ها 150 هست . ولی وقتی چندتا لینک رو با هم دانلود میکنم سرعتم تا 450 میره !
    حالا میشه کاری کرد که این سرعت 450 رو روی uplay بذارم ؟
    الان داره با سرعت 50 دانلود میکنه


    Motherboard : Asrock 870 Extreme 3 R2.0 Processor : AMD Phenom II X2 565 Unlock to X4 B65
    Main Memory : KingSton HyperX 10th Anniversary 2x4GB 1600MHz CL9 Graphics Card : Zotac GTX650ti Boost
    Cooling : Thermalright True Black 120 Power Supply : Memonex Gaming Series 600w
    ¸.¤*¨¨*¤.¸¸...¸.¤*¨¨*¤.
    \¸.¤ ♥Azərbaycan♥ ¤
    .\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*¨¨*¤.

  18. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از SenatorPC تشکر کرده اند:

    Agent 47 (4th September 2014),Aliover (4th September 2014),mohammad72 (8th September 2014)



  19. #369
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SenatorPC نمایش پست ها
    دوستان سرعت دانلود من از uplay پایین چیکار کنم ؟
    برنامه ای نیست که کل پهنای باند اینترنت رو بدم به اون تا سرعت دانلود بیشتر بشه ؟
    من شبانه دانلود میکنم .
    در حالت معمولی وقتی با IDM یه فایل رو دانلود میکنم سرعتش با اکثر سرور ها 150 هست . ولی وقتی چندتا لینک رو با هم دانلود میکنم سرعتم تا 450 میره !
    حالا میشه کاری کرد که این سرعت 450 رو روی uplay بذارم ؟
    الان داره با سرعت 50 دانلود میکنه
    با قند شکن هم تست کن برا من باعث شد سرعت دانلودم تقریبا به ماگزیموم برسه


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    magiteq (4th September 2014),mohammad72 (8th September 2014),SaeedSYS (4th September 2014),ـ☢Devileytion☢ـ (14th September 2014)



  21. #370
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohamad";42980]سلام دوستان
    امروز می خواهم آموزش نصب ماد های منتشر شده همراه با لینک دانلود هایشان را برای شما در این پست آموزش بدم
    امیدوارم مفید باشه.

    [B]kadzait24 Mod 5 (beta 3)[/B]3: این ماد برای سیستم هایی با مشخصات بالا پیشنهاد می شود.
    آموزش: ابتدا دو فایل موجود در فایل Rar را با نام Patch.Dat/Fat را در پوشه Watch Dogs\data_win64 جایگزین کنید و فایل [SIZE=3][FONT=arial]GamerProfile.xml را در پوشه ی [/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=arial][SIZE=2]!Documents\My Games\Watch_Dogs\RLD[/SIZE] پاک کنید و بازی را اجرا کنید سپس تنظیمات درون بازی را روی Ultra قرار دهید.
    می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    حجم:82 مگابایت
    [SIZE=2][B][URL="http://archive.sunet.se/pub/games/PC/guru3d/Kadzait24-WD-MODBeta3-%5BGuru3D.com%5D.rar
    Download
    [/URL][/B][/SIZE]
    اسکرین شات:
    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]
    [/FONT][/SIZE]
    ماد The Worse Mod V1.0: این ماد دو نوع دارد که نسخه اولی واسه سیستم های ضعیف و معمولی و نوع دوم برای سیستم های قوی و معمولی استفاده می شود.
    نوع اول برای سیستم های ضعیف(The Worse Mode) که فقط دارای تغییرات مد هست.
    آموزش: دو فایل موجود در فایل Rar را با نام Patch.Dat/Fat را در پوشه Watch Dogs\data_win64 جایگزین کنید.
    می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    حجم:124 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]

    نوع دوم که برای سیستم های قوی (The Worse Mode + Maldo Texture Pack) استفاده می شود علاوه بر تغییرات مد دارای یک پک گرافیکی است که باعث افزایش کیفیت بافت ها و گرافیک می شود.
    آموزش: دو فایل موجود در فایل Rar را با نام Patch.Dat/Fat را در پوشه Watch Dogs\data_win64 جایگزین کنید.
    می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    حجم:770 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]

    اسکرین شات:
    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]


    Pure E3 2012 Mod v6 Final نسخه ی اصلی: دارای تنظیمات معمولی است و برای سیستم های معمولی و ضعیف پیشنهاد میشود.
    آموزش نصب(اصلی): فایل نصبی را در این پوشه انتخاب کنید، Watch Dogs\data_win64 یا فایل نصبی را در یک پوشه مجزا نصب کنید و فایل های موجود(Patch.dat/fat) در پوشه نصبی را به این پوشه Watch Dogs\data_win64 منتقل کنید.

    می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    حجم:100مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]


    Pure E3 2012 Mod v6 Final نسخه Configorator: دارای یک برنامه برای تنظیمات پیشرفته است و برای سیستم های قوی و معمولی رو به بالا پیشنهاد می شود.
    آموزش نصب(Configorator): پس از اکسترکت فایل Rar, فیل EXE را اجرا کنید
    تنظیمات دلخواه و مورد نظر خود را اجرا کنید و سپس تیک Apply را بزنید و منتظر بمانید که برنامه تنظیمات را در بازی ست کند
    می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    حجم:1240مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]


    اسکرین شات:
    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    دوستان ، لطفا به من پاسخ بدین

    از فرشاد عزیز پرسیدم بهترین مد چیه ، جواب دادند V6Final ، ولی الان اینجا کلی مد v6 هست

    Configorator چیه ؟ من میخوام کاری کنم بیشتر اوقات هوا بارونی و با رعد و برق باشه با این میشه این کار رو کرد؟!

    الان بهترین نسخه کدومه من کدوم رو دانلود کنم ؟ { هیچ گونه مشکلی با بازی ندارم فقط میخوام بهترین گرافیک رو داشته باشه الان هم مد 7. یا 9. دارم رو بازی }

    ممنون


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #






صفحه 37 از 38 نخستنخست ... 2735363738 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. ضعف شدید کارتهای گرافیکی انویدیا در بازی Sleeping Dogs
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 8th September 2012, 02:24 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •